До уваги батьків майбутніх першокласників!
Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки від 21.02.2024 року №26 “Про прийом дітей до перших класів закладів загальної середньої освіти комунальної власності територіальної громади Києва у 2024 році”, прийом заяв в 1-й клас розпочнеться з 25 березня 2024 року.
Для узгодження часу приходу та подачі документів звертайтесь за телефоном: 483-32-21 (канцелярія)
Ви також можете написати нам на нашу пошту: 1school@kmda.gov.ua
Для першочергового зарахування в школу потрібно подати такі документи:
- Заява одного з батьків;
- Оригінал та копія свідоцтва про народження дитини;
- Один з документів, що підтверджує проживання дитини на закріпленій за школою території;
- Оригінал медичної довідки (Форма 086).
Перелік документів, що підтверджують місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу освіти:
- паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини;
- довідка про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207;
- витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків);
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб”;
- документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
- документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами (що для цілей цього Порядку підтверджує місце проживання за умови його реєстрації відповідно до статті 158 Житлового кодексу Української РСР або нотаріального посвідчення відповідно до законодавства) чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
- довідка про проходження служби у військовій частині (за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207);
- акт обстеження умов проживання (за формою згідно з додатком 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини”
- інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників (форма якого визначена законодавством і який виданий органом державної влади чи органом місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку).
Перелік документів, що підтверджують місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу освіти: Постанова КМУ №684 від 13 вересня 2017 р. № 684 (із змінами)